۳ خرداد ۱۳۸۸، ۱۲:۰۷

دو میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی معابر جنوب تهران اختصاص یافت

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 گفت: در سال گذشته 75 هزار تن آسفالت در سطح این منطقه توزیع شد و امسال نیز 2 میلیارد ریال اعتبار به این امر اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس عباس فرشادیان با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 200 کوچه و خیابان در سطح این منطقه بهسازی شده است گفت: روکش اساسی معابر علاوه بر افزایش عمر آسفالت از ایجاد گودال  تا حد زیادی جلوگیری می کند.

وی با اشاره به اینکه در بهسازی معابر از دو روش دستی و مکانیزه استفاده می شود افزود: در معابری که به طور اساسی مشکل وجود داشته باشد ابتدا با استفاده از دستگاه "فینیشر" لایه های زیرین تراش داده شده و سپس به طور اساسی روکش آسفالت صورت می گیرد.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 با بیان اینکه طرح جهادی لکه گیری معابر در این منطقه اجرا شده است خاطرنشان کرد: پس از لکه گیری، روکش اساسی معابر آغاز می شود و با اختصاص 2 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی می شود در سال جاری 50 هزار تن آسفالت در سطح این منطقه توزیع شود.

فرشادیان خیابان کمیل حدفاصل میدان نماز تا شهید غیبی، خیابان قم از میدان هادی ساعی تا پل شهید آوینی و خیابان 24 متری رازی را ازاولویتهای این منطقه طی سال جاری عنوان کرد و اظهارداشت: نیازهای محلات در این بخش از طریق شورایاران و با هماهنگی شهرداران نواحی اعلام و اجرا شده و حوزه فنی و عمرانی بر حسن انجام کار نظارت دارد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه به دلیل مساعد بودن آب و هوا در سال گذشته مشکل اساسی در زمینه آسفالت به وجود نیامده ابراز امیدواری کرد با اقدامات سال جاری، معابر این منطقه جنوبی شهر تهران وضعیت نسبتا مطلوبی را پیشرو داشته باشد.

کد خبر 884493

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha